Advertentie

Advertentie
kompas2 op: 11-11-2013 19:54

Ik zie 's avonds een advertentie op de homepage, die alleen voor 'mannelijke spelers' geschikt is. Ik durf deze zelf niet te activeren, maar ik heb zo mijn bedenkingen. Kan me voorstellen, dat ook in het begin van de avond kinderen nog even willen oefenen. Is deze advertentie wel geschikt voor de doelgroep (kinderen dus)?                    Groeten, Auke

Advertentie
david op: 11-11-2013 19:54

Beste Auke,

Bedankt voor het melden. Allereerst, er is van topomania uit geen verband tussen de soort advertenties en het tijdstip. Verder kan ik je in elk geval garanderen dat de advertentie niet uit één van de uitgesloten rubrieken komt die zéker niet voor kinderen geschikt zijn (zie veelgestelde vragen). Ik denk dat je een advertentie hebt gezien voor het online spel evony, die hebben inderdaad advertenties met leuzen die in het geheel de inhoud van het spel (een vrij standaard online RPG) niet weerspiegelen.

groeten,

David

Advertentie
david op: 11-11-2013 19:54

Hoewel de spellen waarnaar gelinkt wordt in de genoemde advertenties geen expliciete inhoud hebben heb ik besloten om de advertenties toch te blokkeren. Ik hoop dat het filter afdoende werkt.

Advertentie
kompas2 op: 11-11-2013 19:54

Bedankt, David. Ook deze vraag is, wat mij betreft, weer naar volle tevredenheid beantwoord.    Groeten, Auke