Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen

Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen
Meester Bor op: 11-04-2015 11:52

Ik kan geen groepen maken om digitaal te toetsen. Vooral de dyslecten in mijn klas zouden hier veel baat bij hebben. Waar ga ik fout? Wie wil mij helpen? meesterbor@gmail.com 

Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen
bettina op: 11-04-2015 11:52

Je schoolaccount is de groep waar leerlingen met een topomania account lid van kunnen worden. Je kan de leerlingen per e-mail uitnodigen voor de groep of ze kunnen naar jouw pagina gaan en zelf lid worden (dan moet je ze nog wel goedkeuren als lid).

Vervolgens kan je voor de kaarten in je schoolaccount toetsen definieren. De groepsleden kunnen dan die toets maken en jij kan de uitslagen bekijken.

Het staat hier wat uitgebreider beschreven: Handleiding toetsen maken

Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen
Meester Bor op: 11-04-2015 11:52

Dank voor je snelle reactie. Ik heb al een par keer geprobeerd om leerlingen uit te nodigen via mail, alleen komen die mails niet aan...

Kan het zijn dat er bij Topomania iets fout staat?

Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen
bettina op: 11-04-2015 11:52

We hebben het zojuist even getest, mail versturen gaat goed. Zet je de mailadressen op verschillende regels? Of misschien belanden de mails in de spambox van de gebruikers?

Als het echt niet lukt kan je ook de leerlingen vragen zichzelf aan te melden bij de groep door naar je pagina te gaan en op de link "lid worden van deze groep" te klikken.

Groep maken om toetsen Digitaal af te nemen
Meester Bor op: 11-04-2015 11:52

Het is gelukt, met de link. Dank jullie wel allemaal!