terribly wrong

terribly wrong
GertBorreman op: 16-02-2012 17:29

Waarom is een eerder behaalde highscore (aller tijden) van me verdwenen? met meer dan 97000 stond ik ook op de derde plaats en nu staat vorst mysckin daar opnieuw met iets meer dan 95000? I presume something is terribly wrong?smiley

terribly wrong
FrankStevens op: 16-02-2012 17:29

Hey Gert,

Zoiets had ik ook weer deze week. Het lijkt wel alsof wanneer je een lagere score op dezelfde kaart haalt, deze soms je hogere score vervangt...

terribly wrong
david op: 16-02-2012 17:29

Hoi Frank en Gert,

Ik zal er dit weekend nog een keer induiken, ik hoop dat ik snel kan vinden wat er mis gaat.

hold on,

David

terribly wrong
david op: 16-02-2012 17:29

Gert, is die 97547 op de derde plaats dan een nieuwe score, nadat je oude 3e plek verdwenen is?

terribly wrong
GertBorreman op: 16-02-2012 17:29

idd David, ik kon het verlies van de derde plaats door zo'n grote onrechtvaardigheid (kidding) niet verkroppen, dus heb ik er onmiddellijk nog eens een lap opgegeven om Vorst myschkin van het podium te vegen. hehe Ik hoop dat je snel vindt wat het probleem is want anders gaan er nog veel gefrustreerde topomanen rondlopen op deze wereld.

Gert

 

terribly wrong
david op: 16-02-2012 17:29

Ik heb een aanpassing gedaan in de verwerking van de highscores. Hopelijk werkt het nu beter.

succes!

terribly wrong
FrankStevens op: 16-02-2012 17:29

hey david,

Waarom heb je voor het systeem gekozen dat de oude highscores steeds blijven, ook al verbeter je je pr? Nu krijg je dat de hele top 'zoveel' vol staat met dezelfde personen.

terribly wrong
david op: 16-02-2012 17:29

Hoi Frank,

Het is inderdaad zo dat voorheen een hogere score een lagere score overschreef maar blijkbaar is dat een keer misgegaan (zoals hierboven gemeld), ik heb alleen niet kunnen vinden in welke situatie dat kan gebeuren. Voorlopig heb ik het overschrijven uitgeschakeld tot ik weet wat er mis gaat.

Nadeel is dat je nu veel dezelfde namen ziet, ik moet er snel nog een keer naar kijken.