highscore wordt niet vermeld

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

Ik haalde net twee highscores voor vandaag, maar ze verschijnen niet op de lijst. Waarom is dat?

Na middernacht haalde ik weer een highscore (de eerste van de nieuwe dag) en weer kwam die er niet op. Zo is het natuurlijk niet zo leuk om te spelen.

Al vind ik het een super fantastische site.

Riaatje

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

Help! Wat doe ik verkeerd?

Mijn scores komen nooit meer op de lijst

highscore wordt niet vermeld
david op: 21-03-2012 23:37

Hoi riaatje,

geen paniek... ik ga er naar kijken. Het is op het moment erg druk met nieuwe updates, dus even geduld.

groeten,

David

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

OK hoor David.

Nu ik weet dat je je er binnenkort zal mee bezig houden, ben ik helemaal gerustgesteld.

highscore wordt niet vermeld
ThijsDC op: 21-03-2012 23:37

Ik wil even melden dat ik dit probleem ook al twee keer heb gehad. En dat het zeer onprettig is te vernemen dat je score die - hoe kan het ook anders - net heel hoog was niet gerigistreerd is. 

highscore wordt niet vermeld
david op: 21-03-2012 23:37

Ik kan nog niet ontdekken waar dit aan ligt. Het helpt als jullie erbij kunnen vermelden op welke kaart dit was, ik kan dan wat gerichter zoeken. Ook wil ik graag weten of jullie nu wel weer highscores krijgen of nog steeds niet.

bedankt,

David

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

Goede nacht,

Vanavond had ik het weer.

De wereld (landen en hoofdsteden): score 76602 om 1,44 uur. Hij zegt dat ik een highscore heb, maar die wordt niet vermeld bij highscore voor de dag en ook niet voor de week. Hij staat niet bij "mijn highscores", maar vermits ik al ooit meer haalde, zal dat wel normaal zijn.

Even later haal ik 71437 bij Afrika (landen en hoofdsteden), maar dat wordt evenmin ergens vermeld.

 

Ik hoop dat je de oorzaak vindt, David.

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

Hi,

In tegenstelling tot vorig berichtje, staat mijn highscore er wel op voor Landen en Hoofdsteden Europa deel 2. Dit stond vermeld als de eerste highscore van de dag, alhoewel ik dus al drie keer had gespeeld.Maar de vermelding kwam er enkel als ik het sleepspel had gedaan. Niet als ik zelf de namen moet invoeren; dan kwam er weer niks op de lijst.

Misschien helpt dit om het probleem op te sporen, Al lijkt het me een ongelooflijk ingewikkeld iets.....

highscore wordt niet vermeld
david op: 21-03-2012 23:37

Ja, dat help zeker, bedankt!. De highscores worden per soort spel bijgehouden, misschien dat daar iets mis gaat. Ik kan nu wat gerichter zoeken. Je hoort het hier al ik er uit ben.

groeten,

David

highscore wordt niet vermeld
ThijsDC op: 21-03-2012 23:37

Ik heb het probleem al meerdere keren gehad op europa cito 100 ik heb een score van 82000 gehaald en toch staat er nog steeds dat ik een score heb van 73000 >.<

highscore wordt niet vermeld
david op: 21-03-2012 23:37

Hoi riaatje en ThijsDC,

Het probleem is verholpen. Gelukkig waren jullie scores niet verloren gegaan, ze werden alleen niet goed getoond op de lijsten. Als je gaat kijken zal je zien dat het er nu wel goed staat.

Bedankt voor het meehelpen dit probleem op te sporen!

highscore wordt niet vermeld
riaatje op: 21-03-2012 23:37

Dankjewel, David.

Het is nu weer superleuk om te spelen.

highscore wordt niet vermeld
ThijsDC op: 21-03-2012 23:37

Inderdaad bedankt :-)