link naar eigen kaart

link naar eigen kaart
bl0kje op: 10-06-2012 18:06

Hallo,

Ik maakte een kaart met eigen instellingen (België en buurlanden) en plakte de code op onze schoolwebsite.  Als ik daar op klik, kom ik wel op de juiste kaart en zie ik de aangemaakte eigen instelling, maar als ik daar dan op klik kom ik gewoon op de basiskaart (met alle Europese landen)

Dit is de code:

<a target="_blank" href="/mapinfo/Landen en Hoofdsteden van Europa (deel 1)?cl=62aa329a893be776a0719ae67e85527a" title="Klik om naar de TopoMania site te gaan">Oefen België en de buurlanden met TopoMania</a>

 

Wat loopt er mis, of wat doe ik verkeerd?

link naar eigen kaart
david op: 10-06-2012 18:06

Hallo,

Ik denk dat je niet ingelogd bent als je de linkt gebruikt. De kaart is openbaar, maar om de eigen niveaus te gebruiken moet je wel ingelogd zijn.

(ik denk dat ik dit nog wil veranderen, maar voorlopig kan alleen een geregistreerde gebruiker je eigen niveau gebruiken, hopelijk kan je hiermee uit de voeten, laat anders even weten.)

groeten,

David

link naar eigen kaart
bl0kje op: 10-06-2012 18:06

Dag David,

 

Dat klopt, ik ben niet ingelogd wanneer ik de link gebruik.  Als ik de link door mijn leerlingen wil laten gebruiken, moeten zij dus een account aanmaken, en dan lukt het wel?

 

Peter

link naar eigen kaart
david op: 10-06-2012 18:06

Hallo Peter,

Ja, dan lukt het wel (vanochtend nog uitgeprobeerd).

Ik ga dit wel veranderen, omdat voor een openbare kaart ook de eigen niveaus openbaar horen te zijn. Maar voorlopig even zo.

Een account is sowieso aan te raden omdat dit de meeste functionaliteit geeft. Het is even wat extra actie, maar daarna des te makkelijker.

groeten,

David