verandering toekenning scores

verandering toekenning scores
GertBorreman op: 22-10-2012 14:21

Al een hele tijd heb ik de indruk dat hoe snel ik ook speel, ik toch bepaalde scores van vroeger niet meer kan evenaren. Is er op een of andere manier iets veranderd David? Jopie heeft hier vroeger ook al gewag van gemaakt en ik denk dat het wel kan kloppen. Als het waar is, is het natuurlijk heel ontmoedigend want dat zou betekenen dat niemand nog hogere scores kan halen op veel kaarten. Fantasy or bitter reality?

 

 

verandering toekenning scores
david op: 22-10-2012 14:21

Hoi Gert,

Ik denk bitter reality :-) Ik ga er deze week naar kijken en kom er snel op terug.

groeten,

David

verandering toekenning scores
GertBorreman op: 22-10-2012 14:21

Hey David,

bij de oude kaarten (of beter: de niet-nieuwe) is het verschil tss wat ik nu haal en toen echt te groot om normaal te zijn. Indien je geen oplossing vindt, kan je misschien kiezen voor een meer drastische oplossing? Het is maar een suggestie maar mss kan je op de oude kaarten de mogelijkheid voor alle spelletjes om punten te behalen serieus opschroeven. Dit leidt er wel toe dat oude highscores weer makkelijk overtroffen worden, maar zo wordt de competitie opnieuw eerlijk. Degene die vroeger een highscore kon halen kan door opnieuw te spelen dat gemakkelijk opnieuw doen.

Topomaniakale groeten

Gert Borreman

 

 

verandering toekenning scores
david op: 22-10-2012 14:21

Hoi Gert,

Nog even geduld, ik hoop binnen twee weken een nieuwe versie op te leveren met een aangepaste puntentelling.

groeten,

David

verandering toekenning scores
lauwie op: 22-10-2012 14:21

hoi