vormen op provinciekaart

vormen op provinciekaart
Wennes op: 21-11-2012 11:57

Ik ben wat aan het uittesten voor de ik de site aan de kinderen laat zien. Nu heb ik net de kaart van NL met de provincies en hoofdsteden gemaakt. De hoofdsteden gingen prima. Maar het verbaasde mij wel dat het wat betreft de provincies net een puzzel is. Is er ook een provincie kaart zonder de provinciegrenzen ?  Dat er op een naam geklikt moet worden ofzo ?

 

Alvast bedankt

vormen op provinciekaart
david op: 21-11-2012 11:57

Hoi Wennes,

Als je bedoelt een kaart waar alle provincies dezelfde kleur hebben, nee, dan is die er niet. Je kan wel bij elke kaart het aanwijsspel spelen waarbij je op de provincies moet klikken. Als het interessant voor je is kan er wel een kaart gemaakt worden met alle provincies in dezelfde kleur.

groeten,

David

vormen op provinciekaart
Wennes op: 21-11-2012 11:57

Ik heb de kaart gebruikt waarbij de hoofdsteden en provincies naar de juiste plek geslaapt moesten worden. Dan zie je dat je voor de provincies niet hoeft te denken waar het is, maar dat je alleen naar de juiste vorm hoeft te kijken.  Snap je een beetje wat ik bedoel ?

Verder vind ik dit echt een supersite. ik ga de link bij de kinderen op de favorietenblad zetten.