Midden Amerika & Caraïbisch gebied

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
olivierschouten op: 26-10-2013 15:02

Beste David, zo op het eind van de herfstvakantie komt topo weer in t zicht.  We hebben net een nieuwe kaart aangemaakt in het Caraïbisch Gebied (Uitgebreid) maar we missen daar een aantal landen en steden: (sorry voor de layout maar de enter pakt niet). te weten: Mexico, El Salvador, Guatamala, Mexico-Stad, San Salvador, Panama. Zouden die erbij gezet kunnen worden? Hartelijk dank weer! grtz Jose

 

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
david op: 26-10-2013 15:02

Hoi Jose,

Ik kan me niet voorstellen dat die landen en steden echt ontbreken. Waarschijnlijk staan ze al op de kaart maar zijn ze nog niet actief, daar krijg je geen resultaten bij het zoeken.

Laat maar even weten of dat het geval is, of niet.

groeten,

David

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
olivierschouten op: 26-10-2013 15:02

Hoi David,  hieronder zet ik de kaartindex. Daar staan de landen Mexico en Guatamala en Panama wel op maar die zijn niet te zien in de kaartniveau's. De overige steden en landen staan er niet bij.

Landen
  • Amerikaanse Maagdeneilanden
  • Anguilla
  • Antigua en Barbuda
  • Bahama's
  • Barbados
  • Belize
  • Brits-Guiana,
  • Britse Maagdeneilanden
  • Canada
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Cuba
  • Dominica
  • Dominicaanse Republiek
  • Frans-Guyana
  • Granada
  • Guadeloupe
  • Guatemala
  • Haïti
  • Honduras
  • Jamaica
  • Kaaimaneilanden
  • Mexico
  • Montserrat
  • Nicaragua
  • Panama
  • Puerto Rico
  • Saint Kitts en Nevis
  • Saint Lucia
  • Saint Vincent en de Grenadines
  • Suriname
  • Trinidad en Tobago
  • Turks- en Caicoseilanden
  • Venezuela
  • Verenigde Staten
Eilanden
  • Aruba
  • Bonaire
  • Curaçao
  • Saba
  • Sint Eustatius
  • Sint Maarten
Plaatsen
  • Havana
  • Kingston
  • Miami
  • Nassau
  • Paramaribo
  • Port-au-Prince
  • San Juan
  • Santo Domingo
Rivieren, Meren, Zeeën enz.
  • Atlantische Oceaan
  • Caraïbische Zee
  • Golf van Mexico
  • Grote Oceaan
  • Panamakanaal

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
david op: 26-10-2013 15:02

Ok, ik denk dat we een misverstand hebben. Omdat je schreef dat je bezig was met een nieuwe kaart dacht ik dat je zelf een kaart had gemaakt, ik begrijp nu dat je met een eigen niveau bezig bent.

Je kan het beste even een nieuwe kaart aanmaken en dan de ontbrekende onderdelen toevoegen. Ik weet niet of je dit al eerder gedaan hebt, maar het is vrij eenvoudig. Je kan zelfs een eigen niveau kopieren naar een nieuwe kaart zodat je vrij weinig werk hebt om de kaart volledig te krijgen.

Laat maar weten of dit gaat lukken.

Succes,

David

 

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
olivierschouten op: 26-10-2013 15:02

Hoi David, ik maak natuurlijk een paar jaar eigen instellingskaarten en dat gaat altijd goed. Echter bij deze zijn de genoemde plaatsen niet in de lijsten zichtbaar om aan te vinken bij eigen instelling. Grtz José

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
david op: 26-10-2013 15:02

Nee, ik heb het niet over eigen instellingen. Ik heb het over het kopieren van kaarten naar een volledige eigen versie van de kaart. Dan kan je namelijk ook plaatsen en landen toevoegen ipv alleen maar aan- of uitzetten.

Het staat hier beschreven: handleiding kaarten maken

In jouw situatie kan je (na het aanmaken van een eigen pagina) op de informatiepagina van de kaart Caribisch gebied (uitgebreid) in het actieblok 'Kaart Kopieren' kiezen, de kaart wordt dan naar je eigen pagina gekopieerd en je kan vervolgens de ontbrekende landen/steden toevoegen. Bij het kopieren kan je ook kiezen om je eerder gemaakte eigen instelling te gebruiken als basis voor de kopie.

Midden Amerika & Caraïbisch gebied
olivierschouten op: 26-10-2013 15:02

Ow David!  Wat een super toevoeging aan deze site!!  Het is gelukt!!  Top! Dank