Beste wensen + strange

Beste wensen + strange
GertBorreman op: 01-01-2014 20:30

Hallo David,

eerst en vooral allerbeste wensen en nog veel succes met je fantastische site!

En ja, er zijn gekken die zelfs op nieuwjaarsdag nog een kaart op topomania willen spelen, maar... iets heel vreemds is nu blijkbaar aan de hand: net de kaart die ik opnieuw gespeeld heb omdat opponente Ria erin geslaagd was me juist op die kaart te verslaan (Oekraïne), die kan ik niet meer openen, alle andere kaarten wel, behalve deze kaart. Heel vreemd is dat, het lijkt bijna of iemand over mijn schouder heeft meegekeken en dacht: oh nee, jij gaat op nieuwjaarsdag mooi geen topomania spelen en al helemaal zeker geen kaart van Oekraïne. Elke keer als ik klik op de link om de kaart te openen ga ik terug naar de homepage. Gisteren lukte het nog wel, vandaag om mysterieuse redenen niet, jij een idee wat dit kan zijn? (en ja ik heb mijn computer als eens opnieuw opgestart en nee het lukt nog altijd niet en énkel met deze kaart.)

Groeten

Gert

ps gelukkig heb ik Ria gisteren al weer kunnen verslaan op het aanwijsspel van de kaart van Oekraïne, maar als ze me straks opnieuw een geodoef geeft dan kan ik onmogelijk reageren en ik vind het zeer moeilijk om hiermee te kunnen leven. Dus... heeeelp!!

 

 

 

Beste wensen + strange
david op: 01-01-2014 20:30

Hoi Gert,

Jij ook de beste wensen! 

Heb je ook al geprobeerd om de cache van je browser te legen? Dat zou moeten helpen bij dit probleem.

succes,

David

Beste wensen + strange
GertBorreman op: 01-01-2014 20:30

Problem solved. Bedankt, David.

Beste wensen + strange
riaatje op: 01-01-2014 20:30

Haha, nu maak je het wel héééééééééél spannend, Gert....Ik ga me niet zo maar laten doen natuurlijk!

Maar in feite hebben we allemaal maar één lichtend voorbeeld. En dat is de onklopbare Andries.

Ook een heerlijk 2014 voor iedereen gewenst.