maximaal aantal kaarten op eigen account

maximaal aantal kaarten op eigen account
bjarneblok op: 11-01-2014 13:16

Momenteel kan je op je eigen account maximaal 5 kaarten maken. Ik maak hierop kaarten  voor mijn kinderen en moet doordat je maar max. 5 kaarten kan bewaren regelmatig kaarten deleten die ik het jaar daarop weer kan gaan aanmaken. Kan het bewaarde aantal omhoog of is hier een workaround mogelijk?

maximaal aantal kaarten op eigen account
david op: 11-01-2014 13:16

Hoeveel kaarten zou genoeg zijn in jouw situatie?

maximaal aantal kaarten op eigen account
isafaye op: 11-01-2014 13:16

Hoi, 

Ik heb ook een vraag over het maximaal aantal kaarten. Ik heb nu weer wat kaarten verwijderd. Er staan nu 3 kaarten in het account van mijn dochter. Bij 2 van deze kaarten staat alleen de optie om te bewerken, niet om te verwijderen. 

Wat heb ik gedaan waardoor deze 2 niet verwijderd kunnen worden? Hoe kan ik dit aanpassen?

Alvast bedankt!

maximaal aantal kaarten op eigen account
david op: 11-01-2014 13:16

Om de kaarten te verwijderen moeten ze ongeveer 4 uur "Niet openbaar" zijn geweest.

Binnenkort wordt het aantal kaarten dat je op een account kan maken verhoogd.

maximaal aantal kaarten op eigen account
Raafje op: 11-01-2014 13:16

Inderdaad,

Ik ben het volkomen eens met het feit dat er maar vijf kaarten per account mogelijk zijn. Ik denk zelf dat sommigen dan drie of vier accounts aanmaken, waardoor er toch een goed aantal kaarten mogelijk zijn. Ik doe dit zelf niet, maar ik heb wel met dit probleem te maken. Ik heb er zelf nu vijf, maar ik zou graag een zesde maken (waarschijnlijk wel meer!) en dit kan nu niet.

Verder is dit een supergewelige site!

maximaal aantal kaarten op eigen account
Raafje op: 11-01-2014 13:16

Wat goed dat jullie het toch doen!!

maximaal aantal kaarten op eigen account
wouter36 op: 11-01-2014 13:16

ik kan nog steeds maar maximaal 5 kaarten en de andere kan ik niet verwijderen wat kan ik hier aandoen?