Het kunnen vinden van kaarten.

Het kunnen vinden van kaarten.
marnixahoogendoorn op: 21-01-2014 13:59

Beste forumleden,

Ik heb een vraag over de kaarten. Ik heb namelijk kaarten gemaakt dit gaat allemaal goed. Als ik dan vervolgens uitlog, dan kan ik de kaart niet meer vinden. Moet ik dus ingelogd blijven om een kaart te kunnen vinden die ik gemaakt heb? Als dat niet zo is hoe kan ik dit probleem dan verhelpen

 

Groeten,

Marnix Hoogendoorn

Het kunnen vinden van kaarten.
david op: 21-01-2014 13:59

Je kaart moet de status "openbaar" hebben om door andere gebruikers gespeeld te kunnen worden.

Al je kaarten kan je terugvinden onder: www.topomania.net/mijntopomania/[eigennaam]

Je moet ingelogd zijn om de kaart te kunnen bewerken en andere gebruikers moeten ingelogd zijn om te kaart te kunnen spelen.

Het kunnen vinden van kaarten.
NoortjeIsabel op: 21-01-2014 13:59

Beste David,

Ik heb een kaart gemaakt en deze ook openbaar gemaakt, maar ik kan hem niet vinden als ik de zoekfunctie op de homepage gebruik.

Ik zou klasgenoten graag de kans geven deze kaart te gebruiken, maar dat kan dan helaas niet tenzij ik een link maak blijkbaar.

Wat kan de reden zijn dat een openbare kaart toch niet gevonden kan worden?

 

Groeten

Edwin (Vader van Noortje)

Het kunnen vinden van kaarten.
david op: 21-01-2014 13:59

Klopt, de zoekfunctie geeft (bewust) geen resultaten van gebruikerskaarten. De juiste manier is inderdaad het doorgeven van een link naar je kaart of pagina via mail, twitter, facebook etc.

Het kunnen vinden van kaarten.
NoortjeIsabel op: 21-01-2014 13:59

Ah duidelijk!

Dank je.

Maar nu ontdek ik net weer dat de kaarten die ik openbaar heb gemaakt toch niet gebruikt kunnen worden.

Hij geeft de melding dat deze kaarten alleen door leden kunnen worden gebruikt!?!

Ik dacht dat openbare kaarten door iedereen konden worden gebruikt?

Het kunnen vinden van kaarten.
david op: 21-01-2014 13:59

Klopt ook weer. Zoals in het antwoord op Marnix staat:

Je moet ingelogd zijn om de kaart te kunnen bewerken en andere gebruikers moeten ingelogd zijn om te kaart te kunnen spelen.