Zelf kaarten maken en terugvinden

Zelf kaarten maken en terugvinden
danielle visser op: 27-03-2014 7:35

Hallo, ik heb met mijn dochter een nieuwe kaart aangemaakt, super dat dit nu ook kan !! Als ik hem publiceer en openbaar maak, wil ik hem terug vinden via de zoekmachine, maar de kaart word niet gevonden... Wat doen we fout ? Met vriendelijke groet Ingrid visser

Zelf kaarten maken en terugvinden
danielle visser op: 27-03-2014 7:35

volgende probleem, ik probeer een kaart te maken van china met omringende landen en enkele plaatsen.

zoals india, bangladesh, taiwan, maar ik krijg china er niet bij ... hoe kan dit ?

Zelf kaarten maken en terugvinden
david op: 27-03-2014 7:35

Hallo,

Je eigen kaarten worden niet in de zoekresultaten weergegeven, dan zou iedereen teveel kaarten te zien krijgen. Je kan je eigen kaarten altijd bereiken via de Mijn TopoMania pagina's

Zelf kaarten maken en terugvinden
treesinwood op: 27-03-2014 7:35

Hoe kan je je eigen gemaakte kaarten delen met anderen? Ik krijg ze zelf open maar andere leden vinden de kaart niet terug...

Danielle, misschien eens 'volksrepubliek china' proberen? Ik denk dat China als land enkel zo in de database staat.

Groetjes, trees

Zelf kaarten maken en terugvinden
david op: 27-03-2014 7:35

Je kaart moet wel openbaar zijn, als dat zo is dan kan je de link naar je pagina delen met anderen en moeten ze je kaarten kunnen zien en kunnen spelen.

Zelf kaarten maken en terugvinden
treesinwood op: 27-03-2014 7:35

Bedankt David! Het lukt om mijn kaarten te delen. Topomania is echt top!

Nog enkele opmerkingen over enkele plaatsnamen. Ik maakte een kaart van Oceanië (landen en hoofdsteden) maar vond enkelen niet terug in de database, namelijk:

Majuro (Marshalleilanden), Funafuti (Tuvalu) en Zuid-Tarawa (Kiribati)

Kan ik deze op een manier toch terugvinden of toevoegen?

groetrees