Knop werkblad maken werkt niet!

Knop werkblad maken werkt niet!
laserlevi op: 03-05-2014 16:17

Als ik een werkblad van een kaart maak en op "werkblad maken" klik, gebeurt er niks. Geen tabblad met download link ofzo, helemaal niks.

Kan iemand hier mee helpen?

Knop werkblad maken werkt niet!
david op: 03-05-2014 16:17

Dit kan een probleem met je browser instellingen zijn. Wat er hoort te gebeuren is dat er een PDF bestand met je werkblad wordt aangemaakt. Afhankelijk van je instellingen moet er dan gevraagd worden of je het bestand wilt openen of wilt bewaren.

Ik raad je aan om het een keer met een andere browser te proberen.

Knop werkblad maken werkt niet!
riktalens op: 03-05-2014 16:17

Hier hetzelfde probleem! Ik heb het al in meerdere webbrowsers geprobeerd, maar steeds zonder succes.

Knop werkblad maken werkt niet!
david op: 03-05-2014 16:17

Veel problemen met de werkbladen zijn terug te leiden tot instellingen van de browser. Met name popup block technieken werken het genereren van het werkblad soms tegen. 

Kijk of er een popupblocker aan staat en probeer die uit te schakelen. De browser die het minst problemen lijkt te geven is Firefox, maar in principe moet elke browser het werkblad goed kunnen afleveren.

Vriendelijk verzoek om nieuwe support vragen op een nieuwe/eigen thread te posten. Nu krijgt de oorspronkelijke poster (laserlevi) deze antwoorden te zien en jij (riktalens) krijgt geen melding bij nieuwe berichten.