schoolaccount

schoolaccount
sommelsdijk groep 7 op: 17-09-2014 23:22

Dag David,

 

Het wil nog niet helemaal lukken...

Het schoolaccount is aangemaakt. De eerste kaarten op een aantal subpagina's zijn gemaakt én openbaar gezet. De leerlingen hebben een uitnodiging gehad en ik heb hun lidmaatschap geactiveerd. Ik heb een link naar de pagina geplaatst op de website van de school. Maar als mijn leerlingen daarop klikken, kunnen ze bij geen enkele kaart komen, die zijn niet zichtbaar. Er staat wel dat ze op de pagina 'sommelsdijk groep 7' zijn, maar dus geen keuze van kaarten. Wat doe ik nog fout?

 

Groet,

Karin

schoolaccount
bettina op: 17-09-2014 23:22

Je hebt ook geen kaarten op je hoofdpagina staan, dus het klopt dat je niks ziet. Er staan wel kaarten op je subpagina's. Als je de leerlingen de volledige link naar een subpagina geeft zien ze de kaarten wel.

schoolaccount
sommelsdijk groep 7 op: 17-09-2014 23:22

Het is gelukt, dank je wel. Maar.. nu heb ik de naam van mijn hoofdpagina gewijzigd en nu geeft hij opeens allerlei foutmeldingen en kan er niet meer ingelogd worden. Mijn lln krijgt de melding dat de pagina niet meer bestaat... terwijl ik van díe pagina nog niets gewijzigd heb.

 

Karin

schoolaccount
sommelsdijk groep 7 op: 17-09-2014 23:22

Hij doet het weer, ik heb de naam van de hoofdpagina weer terug gewijzigd. Kan ik die naam niet wijzigen?

schoolaccount
bettina op: 17-09-2014 23:22

De naam van je pagina wordt gebruikt in de link naar je pagina. De subpagina's hebben de naam van de hoofdpagina en die van de subpagina in de link. Je kan de namen gewoon wijzigen, maar dan moet je de leerlingen ook even de nieuwe links geven.

schoolaccount
Rvgoor op: 17-09-2014 23:22

Beste David,

Wij zien ook alleen de hoofdpagina op de ipad, hoe kunnen we de subpagina benaderen als hij stdds blijft zeggen dat hij geen pagina met die naam kent frown

schoolaccount
david op: 17-09-2014 23:22

De subpagina moet je invullen inclusief de naam van de hoofdpagina (dus zoals hij ook in de url van de pagina staat). 

Als je hoofdpagina "mijnhoofdpagina" is en je subpagina "mijnsubpagina" dan vul je in de app in: "mijnhoofdpagina/mijnsubpagina"