Uitnodigingen

Uitnodigingen
sommelsdijk groep 7 op: 26-09-2014 10:08

Beste David,

Alle ouders van de bovenbouwgroepen krijgen van mij een uitnodiging om lid te worden van onze groep, maar.... het versturen van de uitnodigingen gaat heel moeizaam. Ik kan niet de hele groep in één keer, omdat er een beperking is in het aantal karakters, dus ik doe kleine groepjes. Maar dan krijg ik telkens de melding dat één of meerdere emailadressen niet geldig zijn, maar  ik kan niet zien welke. Vervolgens haal ik één voor één de emailadressen weg, maar dan krijg ik de foutmelding: de webpagina is verlopen. Dan weet ik dus nóg niet of ze verzonden zijn! Op deze manier wordt het een langdurig verhaal... kan het anders/sneller? Ik hoop dat je me kunt helpen!

Groet,
Karin

Uitnodigingen
david op: 26-09-2014 10:08

Beste Karin,

Wat je kan doen is jezelf eerst even een uitnodiging sturen en dan zelf deze uitnodiging doorsturen naar de ouders. De code is voor elke genodigde hetzelfde dus je kan dezelfde mail gebruiken voor iedereen die je wil uitnodigen.

NB, Iedereen die lid wil worden van de groep moet wel al een eigen account op topomania hebben.

groeten,

David

Uitnodigingen
sommelsdijk groep 7 op: 26-09-2014 10:08

Bedankt voor de tip!

Uitnodigingen
sommelsdijk groep 7 op: 26-09-2014 10:08

Nogmaals bedankt. Vraagje: wat is het verschil in status tussen 'member' en 'actief'?

 

Grt,

Karin