Spel werkt niet op app

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

Ik ben helemaal enthousiaist over de site, na een jaar lang zoeken eindelijk gevonden. Gisteren eerste kaart gemaakt voor mijn zoon van Argus clou...kom ik er achter dat die er al zijn, TOP!

Nu heb ik de app gekocht zodat hij overal kan oefenen, werkt de app niet, alles doet het behalve de spelvormen om te oefenen. Reageert gewoon iet, tijd blijft stil staan, kan er dus niets mee.  Ik heb hen geinstaleerd op een samung tablet 10 inch....heeft iemand een oplossing?

 

Heb ook een ipad maar dan moet ik hem nogmaals kopen vrees ik en dat is op zich geen probleem als hij het daar wel doet?

 

Iemand anders ook problemen?

Spel werkt niet op app
david op: 04-10-2014 10:49

Gaat het om 1 specifieke kaart of doet hij het niet op alle kaarten?

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

Ik heb alleen mijn zelf gemaakte kaart geprobeerd, ik zal ook een andere proberen, die zelf gemaakte doet het op de pc wel gewoon.

 

Spel werkt niet op app
david op: 04-10-2014 10:49

Probeer ook een andere kaart even, als die het wel doet is er misschien een probleem met je zelfgemaakte kaart en kan ik daar wel even naar kijken.

Laat maar even weten.

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

Topo nederland doet het goed  een aantal andere kaarten ook al krijg ik niet altijd gelijk de auto aan het rijden . De zelf gemaakte kaart loopt de tijd vast en dan kun je dus niets.

 

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

De hele app loopt dan vast trouwens, moet ik hem afsluiten en opnieuw opstarten.

 

Spel werkt niet op app
david op: 04-10-2014 10:49

Ik zie dat op je kaart de rode zee een verkeerde vorm heeft (de achtergrond van de hele wereld), ik zou deze vorm verwijderen en opnieuw op rode zee zoeken en vervolgens het item waar "punt" bij staat toevoegen. 

Misschien werkt de kaart dan beter?

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

Vind het echt een geweldige site hoor, ik heb de juf gelijk ingelicht, ik heb een autistische zoon en TOPO oefenen was een drama, nergens een programma te vinden op maat voor hem en hier kun je het gewoon maken. Verbaasd me echt dat de leerkrachten het niet wisten, zoek er al ruim een jaar naar, dus complimenten!

 

Spel werkt niet op app
david op: 04-10-2014 10:49

Heel erg bedankt, ik waardeer het!

Je kan de app ook op de iPad proberen, misschien werkt hij daar wat soepeler. Als dat beter bevalt dan kunnen we de kosten voor de Android aankoop restitueren. Als je dit wil kan je even via de mail contact opnemen om dit af te handelen via support(at)topomania.net.

succes,

David 

Spel werkt niet op app
Natasja74 op: 04-10-2014 10:49

Ja probeer ik dat nog even, het was met name de zelf gemaakte kaarten die ik wilde gebruiken. Kan uiteraard ook met de pc maar hij werkt graag met zijn tablet.   Heb nog een door iemand anders gemaakte kaart geprobeerd met het zelfde thema maar die weigert helaas ook. Straks nog eens op de ipad proberen.