Zeeland: Kapelle en Westkapelle verkeerd in de kaart

Zeeland: Kapelle en Westkapelle verkeerd in de kaart
Bram Biegstraaten op: 27-11-2014 13:51

Hoi, mijn allereerste keer op dit Forum. Heb Zeeland op maat gemaakt voor mijn zoon en dat ging heel goed. Blij mee maar met de steden Kapelle en Westkapelle is iets aan de hand. Westkapelle is alleen beschikbaar voor Belgie en niet voor Zeeland. Kapelle verschijnt op magische wijze 2 keer in de kaart, een keer op Schouwen-Duiveland (goed!) en een keer op Zuid-Beveland (niet goed!).

Ik heb geprobeerd om te zoeken in dit Forum of dit issue al eerder besproken is, maar kon geen search uitvoeren, dus dat werd onbegonnen werk.

Oja, en nu ik toch bezig ben. Hoe komt het dat de Noordzee niet zichtbaar is in de kaart? We hebben hem er uiteindelijk maar uitgehaald, omdat de pagina stagneert op het moment dat de Noordzee gevraagd wordt.

Ben benieuwd of dit een bekend euvel is, of dat ik gewoon nog niet thuis genoeg ben in de materie.

Groet,

Marieke

Zeeland: Kapelle en Westkapelle verkeerd in de kaart
david op: 27-11-2014 13:51

Hallo Marieke,

Volgens mij is het andersom, de Kapelle op Zuid-Beveland is de goede, die andere Kapelle kan je gewoon van de kaart verwijderen. Westkapelle zat nog niet in de database maar nu wel en kan je nu vinden.

De Noordzee zie je waarschijnlijk niet omdat het icoon buiten het zoomgebied van de kaart valt. Als je de kaart wat uitzoomt dan zie je het icoon en kan je het wat dichter bij Nederland plaatsen, daarna kan je weer inzoomen en bewaren.

Ik hoop dat het zo lukt en anders hoor ik het graag.

groeten,

David

Zeeland: Kapelle en Westkapelle verkeerd in de kaart
Bram Biegstraaten op: 27-11-2014 13:51

Je hebt natuurlijk gelijk, ik deed de Kapelle's uit mijn hoofd. Dank voor het toevoegen voor Westkapelle NL. 

De Noordzee kan ik nog steeds niet vinden. Heb uitgezoomd, heb verwijderd en weer geplaatst. Heb lettergrootte, hoogte en afstand en kleur veranderd. Nog steeds geen resultaat. Voor mij heeft het geen urgentie meer. Wij gaan verder met de provincies Noord-, en Zuid-Holland. 

Dank voor je snelle reactie. :-)

Marieke