Werkblad printen

Werkblad printen
Wendyvanderhooft op: 05-05-2022 6:30

Ik heb een nieuwe kaart aangemaakt en wil hiervan graag het werkblad printen. Normaal gesproken klik ik dan op werkblad en krijg ik rechtsboven de optie afdrukken/printen. Nu staat er alleen afsluiten. Ik kan het werkblad bewerken, maar krijg geen optie afdrukken. Hoe krijg ik het werkblad afgedrukt?

Werkblad printen
david op: 05-05-2022 7:12

Als je op "Werkblad Maken" hebt geklikt, wordt er een PDF aangemaakt op je computer.

Afhankelijk van je eigen instellingen/browser, wordt die PDF gedownload of direct geopend in je browser.

De PDF kan je dan op de gebruikelijke wijze printen.

Ik hoop dat het je zo lukt!

Werkblad printen
Wendyvanderhooft op: 05-05-2022 7:46

Dag David,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik krijg de optie 'werkblad maken' niet, de vorige keren kreeg ik die optie wel en dan ook een PDF document. Ik klik onder de aangemaakte kaart bij 'spelen, werkblad, viewer' op 'werkblad' en kom dan bij 'werkblad' en 'bewerken'. Staat de optie werkblad maken onder het gedeelte van werkblad? Ik kan aan die kant niet naar beneden scrollen (geen schuifbalk) en het lijkt dus of ik een stukje van het menu mis. Hij stopt bij mij bij 'label grootte onderdelen'. Als ik ernaast naar het gedeelte van bewerken ga, heb ik wel een schuifbalk.

Of moet ik werkblad maken ergens anders vinden?


Groeten en weer bedankt, Wendy

Werkblad printen
david op: 05-05-2022 7:52

Aha, ik snap het. Ik denk dat de knop inderdaad buiten je beeld valt.

Misschien krijg je hem te zien als je het scherm maximaal groot maakt met F11?

Ik ga zorgen voor een scrollbar voor kleine schermen.

Werkblad printen
Wendyvanderhooft op: 05-05-2022 8:32

Bedankt weer!

Dat zal onder het probleem zijn, F11 werkt niet, maar dan weet ik dat ik het miet lukken om het op school uit te printen. Dus bedankt! Zo kan ik weer verder.


Groeten, 


Wendy