Blinde Kaart niet volledig

Blinde Kaart niet volledig
gatenkaas op: 09-01-2022 9:36

Hoi,

allereerst wil ik zeggen dat ik met veel plezier gebruik maak van jullie programma, een mooi initiatief en leerzaam.

Waar ik tegen aan liep bij het maken van werkbladen is dat bij het maken van een blinde kaart de riviren en provincies niet worden afgebeeld (waarschijnlijk omdat ze geen eenduidig punt bevatten).

In de werkbladen met nummers en labels is dit geen probleem en zijn ze gewoon zichtbaar, alleen op de blinde kaart niet.


Met vriendelijke groet,

Roy

Blinde Kaart niet volledig
david op: 10-01-2022 14:41

Beste Roy,

Ik zal daar binnenkort even naar kijken. Als je ondertussen een voorbeeld heb van een kaart dan graag.

groeten,

David

Blinde Kaart niet volledig
gatenkaas op: 10-01-2022 19:27

Hoi David,

als je naar de kaart Topografie Topografie Noord-Nederland D brugklas (https://www.topomania.net/map/188772) kijkt, zie je in het werkblad met nummers de rivieren met nummers 14,15,16,17. Dit zijn geen punten dus die verdwijnen op het werkblad blinde kaart. Idem voor de Provincies.

Verder is de nummering van de punten altijd gelijk bij het genereren van een werkblad (dit was blijkbaar vroeger random begreep ik uit het forum), waardoor de leerlingen de namen bij de nummers leren.

mvg

Roy