Schoolaccount

Schoolaccount
ombsZieZo op: 08-01-2015 16:34

Hoe kan ik de subpagina's bereikbaar maken via de hoofdpagina?

De app herkent blijkbaar alleen het adres van de hoofdpagina van MijnTopoMania, maar mijn kaarten staan op een subpagina.

Hoe maak ik die zichtbaar?

Groetjes en bedankt voor alle hulp, op voorhand.

Frans Hendrickx, ombs ZieZo, Roosendaal

Schoolaccount
david op: 08-01-2015 16:34

Beste Frans,

Normaal gesproken vul je dan gewoon de naam van de subpagina in, maar Ik denk dat er nu iets fout gaat bij het ophalen van de kaarten van de subpagina. 

Ik ga hier even beter naar kijken en kom er zo snel mogelijk (uiterlijk maandag) op terug.

Mvg,

David

Schoolaccount
david op: 08-01-2015 16:34

Dit probleem is opgelost. De juiste kaarten worden nu getoond als je de naam van een subpagina toevoegt.

groeten,

David

Schoolaccount
ombsZieZo op: 08-01-2015 16:34

Hallo David,

als ik in de ipad-app bij Mijn Topomania invul "ombs-ziezo" dan opent deze pagina. Echter, deze pagina is leeg, omdat mijn kaarten op een sub-pagina staan.

Als ik als Mijn Topomania-pagina opgeef: "ombs-ziezo/middenbouw" krijg ik als melding "Een pagina met die naam kon niet worden gevonden."

Wat doe ik verkeerd? Eventueel wil ik best "ombs-ziezo" als pagina opgeven, maar dan moet ik op die startpagina wel links naar de sub-pagina's kunnen maken en ik kan ook niet vinden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

Zal wel komen omdat ik nog wat onwennig ben in je verder prachtige topo-programma.

Groetjes, Frans.

Schoolaccount
david op: 08-01-2015 16:34

Ik zie wat je bedoeld, je doet niks verkeerd, het ophalen ging nog steeds niet goed. Nu moet het lukken!

Schoolaccount
ombsZieZo op: 08-01-2015 16:34

Bedankt David, het werkt nu.

Toch zou ik het ook wel fijn vinden als ik op de hoofdpagina een linkje naar de sub-pagina('s) kan plaatsen. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Bedankt voor alle hulp.

Vriendelijke groet, Frans Hendrickx.

Schoolaccount
david op: 08-01-2015 16:34

Dat kan alleen op de website, niet in de app. De omschrijving van je pagina mag html bevatten, zodoende kan je ook links naar andere pagina's opnemen. Zie bijvoorbeeld de paginas van ArgusClou.

Hoop dat je zoiets bedoeld.

Schoolaccount
ombsZieZo op: 08-01-2015 16:34

Bedankt weer! Ik ga er eens mee aan het stoeien.