reclameblok onder dropdownmenu

reclameblok onder dropdownmenu
SanneV op: 05-02-2015 18:13

Mijn zoon wilde net oefenen voor topo. Echter de kaart die ik had gemaakt kon ik slechts met een omweg vinden.

Het dropdown menu viel weg achter de reclame. Erg vervelend.

Hij kon het nu niet zelf opzoeken....Om mijn kind nu al door te sturen naar een beleggings site is wel erg enthousiast.

 

reclameblok onder dropdownmenu
david op: 05-02-2015 18:13

Dat is inderdaad vervelend en niet de bedoeling. Het dropdown menu valt normaal gesproken over de advertenties heen. Ik wil dit graag verhelpen. Zou je kunnen doorgeven welke Internet browser je gebruikt en evt. welke versie?

Mvg,

David

reclameblok onder dropdownmenu
SanneV op: 05-02-2015 18:13

Ik werk met Internet Explorer 11.0.15

Bij latere reclames was het probleem weg. Alleen dat reclameblok was lastig.

reclameblok onder dropdownmenu
Kylo1007 op: 05-02-2015 18:13

Ik vind de reclames zeer storend. Ik heb betaald voor een app die volgens de playstore vrij van advertenties zou zijn...

Snap dat ontwikkelingskosten hoog zijn maar daarom is het een betaalde app toch?

Doodzonde van zo'n mooi programma!

reclameblok onder dropdownmenu
david op: 05-02-2015 18:13

Beste Kylo,

De app is volledig vrij van advertenties. Het is onmogelijk dat je advertenties ziet in de app!

De app en de webiste zijn twee verschillende manieren om de topomania kaarten te gebruiken. Er zijn nog steeds heel veel mensen die geen app kopen en alleen de website gebruiken.

De app is betaald, maar is dan ook volledig reclame vrij. Je hebt de website niet nodig om met de kaarten op je app te oefenen. Het alternatief is om de app gratis te maken en aan het begin van elke oefening een reclame te tonen. We hebben daar bewust niet voor gekozen omdat we dit storend voor de gebruiker vinden.

Mvg,

David