kaart laadt niet in app

kaart laadt niet in app
Nick Schepens op: 23-09-2015 17:29

Vandaag een kaart toegevoegd voor mijn dochter en hierna ingelagd op de ipad. Helaas laadt de ipad de kaart voor mijn zoon niet meer die ik gisteren erop had gezet en toen ook op ipad werkte. Betreft de kaart van Afrika. Wat kan er fout gaan? Krijg de melding dat het eerste keer laden langer kan duren en daarna kun je afbreken of wachten.

kaart laadt niet in app
david op: 23-09-2015 17:29

Hallo, 

Als je de bewuste kaart even op "Openbaar" kan zetten, dan kan ik de kaart op de iPad testen. Nu kan ik er helaas niet bij.

kaart laadt niet in app
Nick Schepens op: 23-09-2015 17:29

Kaart staat op openbaar. Tevens een extra kopie gemaakt. Omdat ik de groep van de kaart had gewijzigd wilde ik testen of een kopie in de 'oude' groep wel werkte. Helaas nog niet werkend gekregen.

kaart laadt niet in app
david op: 23-09-2015 17:29

Ik heb de kaarten inmiddels uitgeprobeerd op een iPad, en ik kan hem normaal inladen en gebruiken (ik zie de kaarten "2 groep 8 Afrika" en "2 Afrika"). Het ligt daarom niet aan de kaarten.

Misschien kan je nog twee dingen proberen:

In het hoofdmenu de optie "Kaartenlijst verversen" kiezen en daarna nog een keer de kaart starten.

Uitloggen en NIET opnieuw inloggen en dan nog een keer de kaart starten (dit kan omdat de kaart openbaar is)

Als het nog steeds niet lukt wil je dan ook even jouw versie van iOS doorgeven?

succes!