svp meer kaarten...

svp meer kaarten...
Peter Flikweert op: 15-10-2015 15:19

Beste David,

Voor mijn zoons (groep 6 en groep 8 Obs Oog in Al) ben ik in rap tempo de huiswerkbladen topo die ze van school meekrijgen in topomania aan het zetten. Hulde voor je fantastische site, dat maakt topo leren weer leuk!

Ik voorzie dat ik binnenkort tegen het maximum aantal kaarten aan ga lopen. Per schooljaar zijn het 17 kaarten, als ik volgend jaar de kaarten van groep 7 ook wil toevoegen kom ik uit op 51 kaarten... Zou je mijn maximum aantal kaarten alvast kunnen ophogen, het zou heel fijn zijn als ik alle kaarten in topomania kon zetten.

Alvast bedankt!

Peter Flikweert, vader van Ruben en Bart

 

svp meer kaarten...
Peter Flikweert op: 15-10-2015 15:19

Beste David,

Ik heb inmiddels 30 kaarten gemaakt, kreeg bij het maken van de nieuwste kaart bericht dat het maximum aantal kaarten bereikt was. Zou je het maximum aantal kaarten willen verhogen naar 51? Dan kan ik volgend schooljaar (als mijn jongste zoon in groep 7 zit) ook die kaarten er in zetten. Ik begin er steeds meer handigheid in te krijgen! Ik kan wel een tweede account starten, maar mijn zoons oefenen veel op de iPad, dan is het prettig als alle kaarten op één plek beschikbaar zijn.

Alvast bedankt!

groeten,

Peter Flikweert