Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
Susan Kraaijvanger op: 21-10-2015 13:02

Hallo,

Ik heb een kaart aangemaakt en hij staat er ook bij. Maar hoe laat ik leerlingen meespelen? Moeten ze daarvoor allemaal geregisteerd zijn? Of kan dat ook via een andere weg?

Groeten,

Susan Kraaijvanger

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
david op: 21-10-2015 13:02

Hallo Susan,

De kaart moet openbaar zijn, en de leerlingen moeten inderdaad een account hebben en ingelogd zijn.

Met de app kunnen ze wel zonder dat ze ingelogd zijn de kaarten op je pagina oefenen, ze hoeven dan alleen eenmalig jouw pagina als favoriet in de app toe te voegen.

succes,

David

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
Susan Kraaijvanger op: 21-10-2015 13:02

Hallo David, bedankt voor je reactie. Maar dan moet ik dus van alle kinderen de mailadressen? Misschien dat sommigen er geen hebben, nogal omslachtig. Ik heb ook een schoolaccount aangevraagd, kan het dan ook, maar dan zonder mailadressen? Groeten, Susan

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
david op: 21-10-2015 13:02

Je kan de kinderen ook laten inloggen op een gezamenlijk account dat jij zelf aanmaakt, dan hoeven de leerlingen niet zelf een account aan te maken. (je heb dan niet het voordeel van persoonlijke scores, toetsten en instellingen).

groeten,

David

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
Susan Kraaijvanger op: 21-10-2015 13:02

En hoe maak ik dan een gezamenlijk account? Is dat een schoolaccount? Want dat heb ik nu, maar het lukt mij niet om die pagina te vinden op de site (als ik me voordoe als een lln die nog geen account heeft ), überhaupt kan ik geen knop vinden waar je 'pagina's kunt zoeken '. Kaarten wel. Of geef ik dan in principe de lln mijn inloggegevens? Groeten, Susan

Hoe laat ik leerlingen met een kaart oefenen?
david op: 21-10-2015 13:02

Met een gezamenlijk account bedoel ik een normaal account dat je deelt met al je leerlingen (inderdaad niet je schoolaccount). Maar het is leuker voor de leerlingen om zelf een account te nemen.

Je pagina maak je beschikbaar door de kinderen de link te geven naar je pagina, per mail of nieuwsbrief of link op een eigen website.