Graag toevoegen

Graag toevoegen
van Laar op: 07-12-2015 16:37

Goedemiddag,

Wij proberen een kaart aan te maken voor onze zoon onder de naam Topografie Midden Oosten.

Wij willen graag de volgende plaats en zeeen toegevoegd zien;

Damaskus

Rode Zee

Indische Oceaan

De rest stond er allemaal keurig in. Alvast bedankt.

fam. van Laar

 

Graag toevoegen
david op: 07-12-2015 16:37

Beste fam. van Laar,

Al die onderdelen zijn al beschikbaar (Damaskus kan je vinden onder Damascus). Je kan ze dus zelf aan je kaart toevoegen. Hopelijk lukt het zo, en anders hoor ik het graag.

Mvg,

David

Graag toevoegen
van Laar op: 07-12-2015 16:37

Ze staan er inderdaad tussen maar bij de Indische zee wordt er niks geselecteerd en bij de Rode Zee worden alle wateren op de kaart gearceerd...

Hoe kan ik dat aanpassen? Het gekke is ook dat ze niet voorkomen in de lijst als je er op zoekt. Toch staan ze er tussen.

Zou je aub eens willen kijken?

Gr,

E. van Laar

 

Graag toevoegen
david op: 07-12-2015 16:37

Ik heb naar je kaart gekeken, en ik zie wat het probleem is. Je hebt van de Rode Zee een vorm op de kaart staan die niet juist is (deze vorm wordt binnenkort uit de de database verwijderd). Je kan het beste die vorm verwijderen, opnieuw op Rode Zee zoeken, maar nu het het punt toe voegen (net zoals bij de Middelandse Zee).

De Indische Oceaan heb je wel als punt op de kaart staan, maar staat buiten het zichtbare deel van je kaart. Als je de kaart uitzoomt (klik eerst op het handsymbool en gebruik dan je scrollwiel), kan je het punt wel zien. Om dit te verhelpen moet je het punt dichter bij het zichtbare gedeelte van je kaart slepen en daarna de kaart weer inzoomen. Zorgervoor dat alle spelonderdelen van je kaart binnen het zoomkader vallen.

Oja, tenslotte, onderdelen die al op je kaart staan worden inderdaad niet gevonden als je er op zoekt.

Mvg,

David