niveaus maken

niveaus maken
jvandenhoek op: 25-04-2016 23:20

Nieuw hier; heb even geduld met me;)

Ik ben bezig om voor mijn school een Topomania pagina in te richten. Voor groep 7/8 wil ik nu gebruik maken van de Midden-Oosten kaart. Wanneer ik de originele kaart aanklik, kan ik uit 3 niveau's kiezen. Als ik de kaart opsla op de pagina van mijn groep zijn die niveaus weg en lukt het me niet om zelf niveau's aan te maken.

Ook als ik zelf een hele eigen kaartje maakt lukt het me niet om een aantal niveau's te programmeren.

Mischien kan iemand me even verder helpen.

Kan ik de bestaande Midden-Oosten kaart inclusief de niveaus naar mijn schoolpagina kopieren?

Hoe kan ik zelf niveau's bij een kaart maken? Ik kom daar met de handleiding nog niet uit.

Bedankt alvast!

niveaus maken
david op: 25-04-2016 23:20

Hallo,

Alleen bij de kaarten die door TopoMania zelf worden gemaakt zijn er niveaus, bij de kaarten die je zelf maakt niet. Het is de bedoeling dat je voor elk niveau een nieuwe kaart maakt. 

Gelukkig is dat vrij eenvoudig, want je kan tijdens het kopiëren van een kaart wel kiezen wel niveau je wil kopieren, zo kan je met een paar klikken van een kaart met drie niveaus, drie afzonderlijke kaarten maken.

Succes!

niveaus maken
jvandenhoek op: 25-04-2016 23:20

Ah, dat verklaard wel eea. Bedankt David, scheelt me veel uitzoekwerk.

 

niveaus maken
LarskyToposky op: 14-03-2023 8:31

Ik snap dit niet echt! Maar bedankt voor de uitleg!