Kaarten openbaar voor leerlingen

Kaarten openbaar voor leerlingen
Lennartopp op: 10-05-2016 14:26

Goedemiddag,

Ik heb een aantal kaarten gemaakt voor mijn leerlingen om mee te oefenen. Echter kwam ik er achter dat deze niet te zien zijn buiten mijn account. Ik dacht dat de kaarten als openbaar aanmaken er voor zou zorgen dat bezoekers van de site deze zelf konden gaan spelen. Dit blijkt dus niet het geval, of zit ik hier mis?

Nu zag ik dat er een mogelijkheid is om je account op te laten waarderen naar een schoolaccount. Hierbij heb ik nog wel de vraag voor wat betreft de tijd die het in beslag neemt om een account op te waarderen naar een schoolaccount. Hoelang duurt dit doorgaans? (ik moet de leerlingen er namelijk voor donderdag mee kunnen laten oefenen, anders wordt het wel heel erg kortdag)

Alvast bedankt voor een reactie.
 

Kaarten openbaar voor leerlingen
Lennartopp op: 10-05-2016 14:26

Dankjewel.

Kaarten openbaar voor leerlingen
david op: 10-05-2016 14:26

Alle kaarten die openbaar zijn, kunnen door elke (ingelogde) gebruiker van topomania gebruikt worden. Dat is niet afhankelijk van een schoolaccount. Je hebt wel de link nodig naar de pagina waar de kaart staat, die moet je aan de leerlingen verstrekken.

Of je kan je eigen kaarten vinden met de juiste zoek argumenten op de zoek pagina onder het tabblad "Kaarten van andere gebruikers".

Een aanvraag voor een schoolaccount wordt normaal gesproken dezelfde dag behandeld. Na activatie is je account dan direct opgewaardeerd.