aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
RubenvD op: 13-10-2016 17:14

 Ik heb eigenlijk 2 vragen:

- Waarom kan ik bij de gebieden het symbool niet aanpassen? Bij 1 van mijn gebieden (Zevenwouden) kan ik alleen   een opvulkleur kiezen en niet symbool gebied 2......

- Ik mis de wateren: Compascuumkanaal, Mussel-Aakanaal, Ruiten-Aakanaal, Verenigd Kanaal en Paterswoldse meer.

en ik mis de gebieden: Fivelingo, Westerkwartier en Hunsingo (gebiedsymbool 2)

 

 

Bij voorbaat dank,

Gepke van Dekken

ps. van de vorige keer mis ik nog: Westergo en Oostergo (gebieden, gebiedsymbool 2)

        

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
david op: 13-10-2016 17:14

Gebieden zijn er in twee soorten, als vormen en als punten. Sommige gebieden hebben alleen een vorm en geen punt, sommigen zijn alleen als punt beschikbaar en niet als vorm (hele kleine gebieden bijvoorbeeld).

En alleen bij de punten kan je een eigen symbool gebruiken, bij een vorm kan dat niet.

Ik zal kijken naar de overige gebieden en ze proberen dit weekend toe te voegen.

groeten,

David

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
RubenvD op: 13-10-2016 17:14

Perfect, dank je!

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
david op: 13-10-2016 17:14

Alle gebieden en wateren zijn toegevoegd. 

(de spelling van gebieden en wateren is in TopoMania altijd die van de Wikipedia, dus als je iets niet kan vinden, dan eerst even de spelling in de Wikipedia op zoeken)

succes,

David

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
RubenvD op: 13-10-2016 17:14

Geweldig bedankt voor het toevoegen van de wateren en gebieden!

Helaas kan ik het westerkwartier en het compascuumkanaal nog niet vinden, welke omschrijving/spelling heb je gebruikt? Misschien kan ik ze dan vinden?

gr. Gepke

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
david op: 13-10-2016 17:14

Ja, klopt, die twee zijn over het hoofd gezien, ze zitter er nu ook bij.

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
RubenvD op: 13-10-2016 17:14

Fijn dat ze er nu ook bij zitten. Wat een supersite heb je gemaakt!  Ik vind het zo geweldig dat je zo snel toevoegingen kunt doen en dat je zo snel reageert, mijn complimenten!

Bij een aantal van de toegevoegde wateren krijg ik het niet voor elkaar om de naam op de kaart te krijgen, het water staat wel op de kaart maar de naam staat er niet bij. Weet jij zo wat ik fout doe?

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
david op: 13-10-2016 17:14

Ja, ik zie het, ik zal er naar kijken.

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
david op: 13-10-2016 17:14

Ik heb de kanalen B.L. Tijdenskanaal, Mussel-Aa-kanaal, Compascuumkanaal en Ruiten-Aa-kanaal opnieuw gedaan, de labels kwamen inderdaad niet goed te staan.

Om de labels goed te krijgen moet je de kaart bewerken, de kanalen verwijderen en opnieuw toevoegen. 

aanpassen symbool en toevoegen wateren en gebieden Groningen
RubenvD op: 13-10-2016 17:14

ga ik proberen! Super bedankt!