oefendeel

oefendeel
hcoster62 op: 15-11-2016 12:28

1 Oefendeel verschijnt niet in beeld, dus kun je hem niet naar de juiste plaats slepen. Wat doe ik hieraan?

oefendeel
david op: 15-11-2016 12:28

Als je de kaart zelf gemaakt hebt dan moet je het onderdeel binnen het zogenaamde zoomkader van de kaart plaatsen, of het zoomkader vergroten zodat het onderdeel er binnen valt.

Het zoomkader krijg je te zien door in de knoppenbalk rechtsbovenin op het icon met het vergrootglas te klikken.

Als je de kaart niet zelf hebt gemaakt moet je de maker hiervan op de hoogte stellen, of aan mij even doorgeven om welke kaart het gaat en om welk onderdeel het gaat.

Mvg,

David 

oefendeel
hcoster62 op: 15-11-2016 12:28

Ik heb de kaart zelf gemaakt. De Adriatische zee pakt hij niet bij het eerste spelletje. Ik heb het zoekgebied enorm uitgebreid, toch nog geen resultaat.Wat nu? Gr. Hennie

oefendeel
hcoster62 op: 15-11-2016 12:28

De kaart is van mij. Europa landen en hoofdsteden.

Inloggegevens:

hcos@mytylschooldebrug.nl

ww: --------

oefendeel
hcoster62 op: 15-11-2016 12:28

Ik heb de kaart zelf gemaakt. De Adriatische zee pakt hij niet bij het eerste spelletje. Ik heb het zoekgebied enorm uitgebreid, toch nog geen resultaat.Wat nu?

Kaart heet Europa landen en hoofdsteden

inloggeg. groepgroen:

hcos@mytylschooldebrug.nl

-------

Gr. Hennie

oefendeel
david op: 15-11-2016 12:28

Het probleem is denk ik dat je de zee als vorm hebt toegevoegd. Je kan voor zeeën beter het punt gebruiken. Ik heb de kaart voor je aangepast.