Flash melding

Flash melding
NiceVibe op: 19-10-2018 10:51

Toen ik voor het eerst een kaart wilde openen op deze site lukte dit niet en kreeg ik een melding dat ik flash moest enablen bij mijn plugins. Dit ging echter niet. Misschien komt dit door mijn versie van chrome. Volgens mij kon ik namelijk alleen maar aangeven dat ik sites toestemming wilde laten vragen om flash te gebruiken. Op deze manier was ik volgens mij op staat om flash te gebruiken op de zustersite: dadsproject.com. Hier lukte het me echter niet. Na een kwartier proberen kwam ik er achter dat ik het hangslotje in de browser wel kon gebruiken om flash toe te staan. Dit was echter een kwartier later na een deel frustratie. Het zou daarom misschien behulpzaam zijn om in de melding aan te geven dat dit ook een mogelijkheid is. Zeker aangezien je geen bericht op het forum kunt plaatsen voordat je een kaart hebt afgerond. Hierdoor kon ik op dit forum niet om hulp vragen.

Met hartelijke groeten!

Flash melding
david op: 19-10-2018 10:51

Hoi NiceVibe,

Vervelend dat het eerst niet lukte. Ik heb op de voorpagina een melding staan over de nieuwste Chrome browser met een link naar een blog post over hoe je Flash kan toestaan. Maar een verwijzing bij de melding zelf is zeker een goed idee. Ik neem je tip mee!

groeten,

David

Flash melding
NiceVibe op: 19-10-2018 10:51

Top! Bedankt ook voor de snelle reactie! Ik ben dadstopography nu al een tijdje aan het gebruiken om de landen van de wereld te leren en ik vind de manier van leren super werken! Het is een uitstekend gemaakt site en het laat me denken dat deze site net zo goed is. Bedankt voor het maken van de sites en blijf zo doorgaan!

Flash melding
​ op: 19-10-2018 10:51

HTML5 is er, dus als je het ook zo doet, lukt het vast ook wel smiley