Hulp nodig

Hulp nodig
Lisasmeenge op: 25-02-2019 13:06

Hallo :)

 

Ik heb een kaart nodig van GB met de volgende locaties, maar deze kan ik niet vinden zonder dat er nog veel meer steden bij zitten en/of er gebieden ontbreken.

Wie kan mij helpen? Het gaat om:

Capitals:

Belfast • Cardiff • Dublin • Edinburgh • London 

Rivers:

• Thames • Severn • Trent • Tyne • Clyde 

region:

• Highlands 

Geographical features:

• Maritime climate • Grampian Mountains • Southern Uplands • Pennines • Lake District • North York Moors • the Fens • the Norfolk Broads • the Downs • Cotswold Hills • Exmoor • Dartmoor • Cambrian Mountains • Peak District

Mountains:

• Ben Nevis • Snowdon

Islands:

• Outer Hebrides • Orkney Islands • Shetland Islands • Isles of Scilly • Isle of Man • Channel Islands (Jersey, Guernsey) • Wight 

Cities:

• London • Birmingham • Leeds • Glasgow • Sheffield • Bradford • Edinburgh • Liverpool • Manchester • Bristol • Oxford • Cambridge • Bath • Durham • Brighton • Canterbury • Stratford-upon-Avon • York 

Main Counties:

• Cornwall • Kent • Northumbria • Greater London • West Midlands • Greater Manchester • West Yorkshire • Essex • Merseyside • South Yorkshire • Hampshire • Lancashire

 

en van Ireland: 

• (capital) Dublin • Cork • Galway • Limerick • Shannon • Liffey

 

Hulp nodig
Lisasmeenge op: 25-02-2019 13:06

Alle hulp is welkom :)

Hulp nodig
david op: 25-02-2019 13:06

Wat je het beste kan doen is een kaart uitzoeken waar al veel van de plaatsen op staan en dan hiervan een kopie maken op je eigen pagina. Je kan daarna de kaart aanpassen en ontbrekende plaatsen toevoegen of plaatsen die je niet nodig hebt verwijderen.