zelf plaatsen invoegen

zelf plaatsen invoegen
paul op: 21-11-2011 19:52

Hallo david,

onze zoon gaat oefenen met de provincie groningen. we missen alleen 3 plaatsen nl. leek, bedum en musselkanaal. kunnen wie die op de een of andere manier zelf invoegen.

hartelijke groeten paul

zelf plaatsen invoegen
david op: 21-11-2011 19:52

Hoi paul,

Zelf plaatsen toevoegen kan nog niet. Maar ik heb de plaatsen toegevoegd aan de kaart. Ze staan op niveau 2.

zelf plaatsen invoegen
ton op: 21-11-2011 19:52

Dag David. Ik heb een probeersel gemaakt op http://www.hsn-scholen.nl/freetext.asp?url=freetext.asp&ftmod=freetext_000000088&id=000000002 . We overwegen op onze scholen hier iets mee te doen, maar kunnen we dan ook plaatsen toe (laten) voegen?

En ik heb een indicatie nodig van de prijs die het gaat kosten.

zelf plaatsen invoegen
david op: 21-11-2011 19:52

Beste ton,

Dat ziet er goed uit. Er is een versie gepland voor volgende week waarmee je ook de thumbnails van de kaarten kunt opnemen in de links. De functionaliteit die je nu gebruikt is kosteloos. Maar je kan hiermee geen plaatsen toevoegen.

De functionaliteit waarmee scholen zelf kaarten kunnen maken en bewerken staat voorlopig gepland voor begin maart 2012. Ik kan je nog geen indicatie geven van de kosten. Ze zullen afhankelijk worden van het aantal af te nemen gebruikers.

zelf plaatsen invoegen
ton op: 21-11-2011 19:52

Dag David

kan je al wat meer zeggen over de "scholenversie" (zelf kaarten maken/bewerken - resultatenregistratie - ... ). Of anders: mogen wij met een aantal scholen pilot doen?

zelf plaatsen invoegen
david op: 21-11-2011 19:52

Hallo Ton,

De scholenversie is er nog niet. De eigen niveaus zijn wel al weer een stukje uitgebreider en je zou hiermee al een collectie van eigen kaarten op je schoolsite kunnen aanleggen. Als er meer nieuws hoor je van me.

groeten,

David